Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

söndag 27 juni 2010

Det var den helgen det

Nu har vi återvänt till civilisationen igen efter ett dygn på stugan i Kikkijaur. Med förhoppningen om strålande sol och napparsugna fiskar begav vi oss dit, men döm om vår förvåning då vi inser att det inte blåser, nejdå, det snarare stormar utav bara helvete där förstås, trots kanonväder här hemma! Nåja, ingen solning och ingen fiskning blev det, men däremot en burk surströmming och en fet sovmorgon fick vi. Det tackar vi farfar och bonusfarmor för. Nu orkar vi i 3 veckor till.


På tal om ingenting så har jag tänk ge upp det här med amningen nu.. Trots att det känns lite vemodigt i mammahjärtat så inser jag att varken jag eller lillfis orkar bråka längre, så hädanefter får han fabriksproducerad mjölk.

Förhoppningsvis blir det människa av han också.

3 kommentarer:

Erika sa...

Jag tycker att beslutet är helt rätt! :D Kör hårt!

KRAM

Anonym sa...

tack så mycket för idag gumman! MEN, jag glömde ju presenten till dig.. Kanske kan komma förbi dig en snabbis nån dag i veckan & lämna den & hämta min cykel? ;)

Puss /Elina

Linda sa...

Rätt beslut!!!