Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

lördag 5 juni 2010

Välkommen till världen Elton!

I onsdags 2/6 kl 11.54 anlände världens finaste lilla Elton till oss.. Förlossningen gick bra, jag tappade dock lite mkt blod så jag har fått mig en upptankning så nu är vi på benen och äntligen hemma hela familjen.

Jag kommer att uppdatera förlossningen lite bättre vid ett annat tillfälle, just nu är det lite mycket om man säger så, men ingen är lyckligare än vi!


Kärlek! 


9 kommentarer:

Mormor sa...

Välkommen hem, vår ovanligt stilige unge man.

sandra sa...

Tänkte bara säga grattis igen! Är så glad för er! kram

Emmeli sa...

Grattis till lillpojken!:)

Anna.E sa...

ska bli mycke spännande att läsa/höra om förlossningen.. samt myche roligt att få se er lille Elton i verkligheten nån gång snart :) kram och grattis åter igen!

Erika sa...

Underbara, lilla Elton-farbrorn! :P

Linda sa...

Grattis än en gång till guldklimpen!

Nadia sa...

Stort grattis till er! :) Bra kämpat! Lycka till! :-)))

Mia sa...

Vilken vacker otroligt vacker liten prins, längtar tills man får äran att träffa honom.

Elina sa...

Så söt! Jag hoppas verkligen att allt är bra med hela familjen. Hoppas vi ses snart! Massa kramar!