Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

söndag 2 maj 2010

Du käre Claes!

Den här snygga paviljongen från Claes Ohlsson kommer att pryda våran trädgård i sommar.. Tack schyssta moderkaka och pappirull för det!




Förresten brudar, jag ska ge er ett tips jag upptäckte fungerade riktigt bra idag..
Om ni har en karl som min, som det tar ett tag för att få gjort saker hemma, så säg åt honom att han är grymt sexig där han står med borrmaskinen och spackelspaden, och jag lova att ni får mycket gjort hemma!

Vips så är saker fixade som har tagit ett halvår att komma till skott med!

3 kommentarer:

Erika - svägerskan sa...

Mysig paviljong! :D

Bra tips om karlarna... Problemet här hemma är väl städningen. Kan jag säga att han är het när han står och moppar golvet, eller blir det fel? ;)

sandra sa...

Hihi bra tips! :) Brukar dra den ofta faktiskt! Den där Paviljongen kommer att bli riktigt bra i eran trädgård tror jag :) kram

Mamma sa...

Kvinnans list övergår mannens förstånd!