Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

måndag 17 maj 2010

En liten uppdatering..

Nej, jag ligger inte på BB, jag är bara helt världelös på att uppdatera er på bloggen ibland.. Dels för att jag inte har så mycket av vikt och värde att skriva, och dels för att jag har så mycket annat viktigt att syssla med, sola och sånt t.ex.. =)

Jag lovar att jag ska återkomma med en sista (förhoppningsvis) magbild senare, det är ju trots allt bara 9 dagar kvar till beräknad förlossning!

Det ni!

4 kommentarer:

Erika sa...

Och som vi längtar tills det är dags! :D

Anonym sa...

Hej du! :) Är det din bror som säljer huset i öjebyn?! :) Kram /Elin

Mallan sa...

Elin: Joda, det stämmer!

Anonym sa...

det verkar jättefint på bilderna. Det måste ju vara rätt så nyrenoverat? vi är ute efter hus. kanske kan vara något. varför ska dom sälja?