Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

måndag 6 september 2010

Dop(e)dagen

Efter att ha klippt, klistrat , dekorerat och levererat dopkort i helgen känner jag mig måttligt less. För att klargöra en sak så kommer vi inte att bjuda några kompisar på denna tillställning, och anledningen till detta är att vi kommer att bli så sjukt många isf.. Nu är vi uppe i 32 stycken och då har vi inte ens bjudit hela  Freddes släkt heller. Känns som att det räcker så, jag är inte mycket för stora tillställningar heller för den delen.

Sen hade vi möjligtvis tänk bjuda vännerna på en mindre kyrklig tillställning här hemma istället, med mat och dryck och annat svammel. Så ni kan lämna bibeln hemma då kanske.

Nu blir det en sväng på stan för att hitta lull lull till det där sk. dopet.
Vad har man ens på borden?

3 kommentarer:

Anna.E sa...

man kan ha ljusblå söta ljuslyktor kanske och nå serpentiner där du sätter fast lite nappar och andra bebbegrejer, sen kan man vika små skjortor och limma fast knappar av servetter (om man är så seriös alltså och gillar pyssel), sedan kan du göra en s.k blöjtårta (googla blider blöjtårta) som bordsdekoration.. SKITfränt faktiskt!! *hehe* :)
//Anna Eriksson

Malla sa...

på borden har man fika :)
nää, vi hörde ju kyrkans lokal öjebyn. det var nå ljuslyktor och dukar och krafs. jag la inte ut en krona på att dekorera ngt som folk ska smula på eller som ska städas bort sen :P

Erika sa...

Jag tänker engångsdukar från Dollar - klart! :P