Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

tisdag 7 september 2010

Jag ger upp!

Jag ger upp, jag går i strejk, jag ids fan inte mer. Nej det är inte vårat förhållande som håller på att spricka, det är det där förbannade dopet som stör mig. Inte dopet i sig iofs, utan planeringen utav det. Jag hatar att planera. Bokstavligt tavlat. Hatar att fixa och dona, boka tider och pynta. Tänka och planera. Och det är ju alltid kul att göra allting själv också. Inte med den lilla minsta hjälp av nån. Jo just det, tack så mycket för erbjudandena som bara haglar över mig.

Det värmer.

5 kommentarer:

Erika sa...

Det är bara att säga till ju! Jag trodde att du hade stenkoll eftersom du inte sagt nåt... :(

Sen behöver man ju inte göra det så avancerat heller - tårtor, pappersdukar, några ljuslyktor - klart! :)
Jag har genomskinliga ljuslyktor som man bara kan dekorera med nåt litet färgat band runt om om ni vill låna?

kram!

sandra sa...

Hej hej! Ja fy för planeringar! Förstår det är mycket. Vet inte hur jag mår mitt i värkarna... :) men jag hör av mig.. Men det blir nog efter :)
Kram kram

Hannah sa...

Men nu är de ju på god väg tycker jag =) Bara 700 till saker som ska planeras hihi

Emma sa...

Hej Malin! :-) Skulle gärna vilja ha lösenordet till din andra blogg om jag får. /Emma

emma.marklund@hotmail.com

Svärmor sa...

Men DU....du måste ju säga till om du vill ha mer hjälp juh!!!!!!!!!!!!