Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

tisdag 14 september 2010

Swålleri swållera

Oj vad jag är dålig på att uppdatera. Ibland ids jag bara inte helt enkelt, det bara är så. Jag kanske har viktigare saker för mig, det kanske inte hänt något särskilt, eller så vill jag helt enkelt inte dela med mig av mitt liv till er.

Nääe, så är det inte. Jag ids bara inte ibland.

Förresten, jag hade ju en överraskning till er när jag har gått ner till min målvikt, vilket jag har nu. Men nu är det ju så här att den där överraskningen inte är helt gratis så ett tillskott i kassan i form av bidrag vore på sin plats nu. Bara en sisådär tvåtusen lappen tack.

Jag kan maila mitt kontonummer om ni är intresserade.

Ajöken fröken!

2 kommentarer:

Mia sa...

Hade jag haft ett sifferminne och vetat mitt konto.nr utantill hade jag hemsk gärna tagit emot ett bidrag jag med. Men får väl nöja mig med oljeshaken som friade till mig igår.

Svärmor sa...

Räcker det med barnvakt för att få veta hemlisen?? :)))