Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

tisdag 28 september 2010

Party party

Helgen avklarad. Med finbesök, gratis tillgång till sprit och god mat hela helgen kan jag säga att jag mår som jag förtjänar. Sammanfattningsvis så var det enklare förr, det här med 2 dagars festande är nog inte min grej längre uppenbarligen. Konstigt nog försöker man intala sig själv "aldrig mer", men jag vet inte vad som hände däremellan egentligen.

Och för er som nu missade fredagskvällen på Kalles kan jag bara säga; Skyll er själva för det var jävligt roligt! Synd bara på Freddes band som hade fel på ljudet, men Takida rockade i vanlig ordning.

Det var det blogginlägget, nu vaknade bebis, men kort kommer förhoppningsvis upp snart!

Ciao!

2 kommentarer:

Svärmor sa...

Ja jag tycker Fredde o grabbarna var duktiga, men som sagt ljudet var det ngt fel på. Förstår inte att dom fick det fixat av ngn.

Mia sa...

"helan går och halvan åker motorbåt-skål"