Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

tisdag 28 december 2010

Då var det det här med en ny hårfärg igen då..

Nu äntligen har jag fått tummen ur och färga håret igen. Denna gången på salong faktiskt för ovanlighetens skull.. Tanken från början var att få tillbaka min naturliga råttfärg, men detta måste givetvis ske i omgångar enligt de kunniga.

Såhär blev resultatet, lite för rött nu men det blir säkert bättre då slingorna ska in på torsdag!




Före..


Efter..

Öhh.. Ett mongo?

2 kommentarer:

Hannah sa...

Vilken fin bild på dig och Elton.. då pratar jag om den översta;)

Nu håller vi tummarna att hårprojekt nr 1067 lyckas!
Bara du blir nöjd m håret så blir jag det oxå och förmodligen din plånbok (läs freddes) haha

Mamma sa...

Jag jobbar på tors. o pappa har jobbat natt, så han sover på f.m. så vi kan inte sköta Elton. Maggan kan vi däremot ta om ni åker till Takidapojkarna till nyår. Vi räknar med att vi även ska ha Ella då också.