Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

onsdag 15 december 2010

Dag ett. Eller en halv kanske?

Fåsedå, nu har jag varit rökfri i precis ett halv dygn. Drygt. Iofs så rökte jag bara 3 cigaretter igår, mot mina vanligtvis 10 st, så jag tyckte bara det var en stor bedrift. Denna gången har jag införskaffat mig hjälpmedel i form av plåster, och jag tror fan mer på sånna än att bara sluta rakt av. Däremot är det ingen bra ide' att tjuvröka med dom (som jag ju givetvis var tvungen att testa igår), för fyfan vad illa jag mådde senare. Ett annat minus är att det kändes som att armen skulle gå av där jag satt fast plåstret, var helt inställd på att jag hade en propp på gång,  eller möjligtvis blivit spetälsk, så jag bytte ställe och satte fast det på benet istället.

En gnällig unge i sängen som dessutom är förkyld och hostig + röksuget och ingettålamodwhatsoever är ingen bra kombo. Sömnen var inte på topp direkt.

Nu ska jag möjligtvis klä mig lite mer anständigt och försöka ta mig ut och lufta arslet!

Hörs!

4 kommentarer:

Mamma sa...

Det sägs ska bli varmare snart!

Malla sa...

heja heja, du kan fixa det!!

Svärmor sa...

Håll ut! Jag ska oxå göra ett försök. Men det blir efter alla helger som snart kommer:)

Hannah sa...

JAg tycker det går ju bra, det går ju till och med att umgås med dig hahaha