Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

tisdag 14 december 2010

Ett konstaterande. Eller 6.

1. Det här med party är nog inte min grej alltså. En hel helg för att bli människa igen känns fan inte värt det. Mia; Nästa gång tar vi en yatsy kväll va?

2. Tandkrämen Sensodyne Sensitive smakar tuggummit Jenka och ett uns av kardemumma. Jävligt suspekt.

3. I hela mitt liv har jag trott att bystdrottningen från Bollnäs har hetat Silverstedt. Fick i veckan höra att människan är bärare av efternamnet Silvstedt. Det är inte annat än att jag känner mig lurad faktiskt.

4. Jag förundras över att man kan gå upp 2 kg av 1 kg choklad. På en helg alltså.

5. Vi rökare har det fan inte lätt i kylan ska ni veta. Antingen så får jag bygga ett rökrum inomhus eller så har jag tänkt sluta. Det lutar åt det sistnämnda. Välkommen surhagga.

6. Say hello till gnäll och vakennätter då Eltons andra tand är på väg upp. Som jag har längtat!




Lilltomten

4 kommentarer:

Mamma sa...

Ja jäsiken. Han ska ju få många fler tänder, så det blir nog ännu fler vaknätter. Tack för lussningen igår förresten. Dom är ju för ljuvliga dom små.

Mia sa...

Jag känner fortfarande "aldrig mer" efter Fredag. Vad fan var det i glaset egentligen? Tror någon lurat i oss något ; )
Nästa gång spelar vi spel, "finns i sjön" tycker jag personligen är jätte roligt, och på en nivå som jag tror passar oss. Du vet, gör man annat kan tankarna lätt sväva iväg åt annat håll.

Ja visst e de komiskt hur man lyckas pendla så mkt i vikt, det är som vår grej det där.

..och Elton är snygg som vanligt!

Mia sa...

Btw, ang rökningen.

Jag straffade mig själv när det var kallt och skulle röka. Jag var tvungen att springa ett varv runt kvarteret om jag skulle få blossa.
(då blev man varm och knäsvag)

Min figur i dagsläget kanske avslöjar att jag la löpningen på hyllan,men den e bara i viloläge, typ.

Moster sa...

Finnare nisse får man leta efter.