Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

torsdag 17 mars 2011

Baj(s) baj!

God morgon på er.

Eftersom ni alla uppenbarligen kan läsa detta så har jag alltså inte lösenskyddat bloggen.
Var bara lite nyfiken på vissa av er hemliga beundrare!

Meeen.. Jag kommer att sluta blogga, hur länge det blir återstår att se, och om jag överhuvudtaget kommer att fortsätta är en annan femma. Jag har tappat intresset kan man säga, och har noll engagemang, så det blir bara gojja iallafall. Vem vet.

Vi ses då vi ses!

5 kommentarer:

Hannah sa...

åhh nej hur ska jag nu få veta något??? hahahaha

Malla sa...

haha den där hannah är ju lite stööööörd :P
sluta du blogga mallanbrallan, om du känner för det. vi ses säkert ändå! :D

Mia sa...

vad ska jag nu läsa

Catarina sa...

Jag förstår vad du menar. Men blogglusten kanske går lite i vågor.
Jag resonerar som så att jag måste inte blogga jämt. :)

Catarina sa...

Snygg tavla förresten. Den du har under "vi". Är det du som har målat?