Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

söndag 13 mars 2011

Sale sale sale!

Idag håller vi på med projekt "källar-röjjning", så håll utkik under dagens lopp då jag lägger ut bilder på grejjor till försäljning, bl.a Ikeas Kulla lampa, silverbord på smides fötter, barstolar mm..

Det är bud och först till kvarn som gäller, grejjora ska bort idag!!

Så kom med ett bud och grejorna är dina!


Insats till badbalja, Insats till barnstol
Bord från EM, dock lite stearin stänk på den, går att pilla bort för den som ids..
Lampan Kulla från Ikea, lämpar sig bäst ovanför ett bar bord eller köksö, då vi kapat den så den ska passa den höjden. Plasten under är lite bucklig av ett ljus som stått för nära, men ingenting som syns om du inte vänder den upp & ner!



Håll utkik, lägger ut bilder allt eftersom!

3 kommentarer:

Petra sa...

Säljer du även den fantastiska tapeten?

Malla sa...

ja, stretch, men alltså vad som var himla bra för mig som troligtvis inte är lika bra för dig, var att de typ var perfekta i längd till MIG och jag har som du vet ganska pygmeiga ben. Det kanske är 3-kvarts egentligen haha :P
Men supersköna! gå å testa!

Svärmor sa...

Jag KÖPER gärna bordet om du har kvar det:)