Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

tisdag 8 mars 2011

Utan dusch går hygienen i konkurs

Goder Kväller på Eder!

Ni vet väl om damer att det är den Internationella Kvinnodagen idag? Otroligt bra påhitt den här dagen må jag säga. Inte för att jag egentligen har någon susning om vad/när/varför den dök upp, men jag klagar icket. Så fram med piskan till era karlar och låt de visa sin uppskattning, själv så ska jag tigga mig massage av min.

För att gnälla lite så har vi varit utan dusch i 2 veckor nu, (eller är det 3 förresten?) och det börjar bli en smula tröttsamt. Dessutom har kakelfirman mätt fel på kaklet, så nu står vi med 6 kvadrat kakel som vi redan har betalat för, (eller ska, det var inräknat i offerten, och givetvis kan de inte ta tillbaka det heller fucking stolpskott) Bra mätt puckon!

Så vill någon köpa vitt eller svart kakel 20*50 cm så finns det här och samlar damm. Och frustration.

2 kommentarer:

Mia sa...

Dusch är överskattat.
Jag längtar dock till kalaset i den.

Mamma sa...

Jag hoppas ni får en trevlig kväll därinne, o att ni inte sätter på vattnet för att kolla hur duschmunstycket fungerar!