Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

fredag 11 mars 2011

Otydlig fredag!

Idag är det fredag, halleluja! Inte för att vi har något fredags-planerat, men ändå. Det är helg!
Men vad säger pissvädret? Jag hade planerat in en lång power walk, men ratta barnvagn i kramsnö och en mindre snöstorm  är fan allt utom roligt.

Kvällen till ära ska jag baka en GI- tårta åt min blivande man. En choklad dessutom. Med nya stenhårda regler i detta huset, så blir det inte 3 kg godis/helg, utan ska man nu synda så gör det för fan med stil! Allt inom konceptet Gi är tillåtet, och vem tackar nej till mörk choklad lixom?
Till middag bjuder jag på ungsbakad kycklingfile' med pesto och salami. Har aldrig provat denna rätt förut, men jag skulle tippa på att det blir en  succe', eller vad tror ni?

Medans jag minns det så jag bjuda in er alla, lördagen den 26:e mars, till loppis på gotis i Öjebyn mellan 11.00-14.00. Jag och min partner Mia kommer att stå och sälja finfina grejjor, så kom och handla av oss!!

För att förtydliga er om den lösenskyddade bloggen, så måste jag ha eran mailadress för att bjuda in er! Skriv helst i kommentarer i detta inlägget eller i det förra. Ni förstår, jag orkar inte kolla igenom varenda kommentar långt bak i bloggen serrni.



Ikväll får ni bilder!

16 kommentarer:

Erika sa...

Jag vill såklart! :P

ida sa...

jag vill läsa:) skrev i förra med, men glömde skriva mailen:P

idawiksten@hotmail.com

kram

Jenny sa...

Jag vill gärna läsa: lovgren__jenny@hotmail.com

Anna sa...

Har just hittat hit, men fortsätter gärna läsa om jag får! =) yuugizen@hotmail.com

Mamma sa...

Du har min adress, om du vill dela med dig.

Linda sa...

Jag vill gärna fortsätta läs:) snuttan_1981@hotmail.com

Linda sa...

jag vill fortsätta läsa!! :]

lindaengstrand@hotmail.com

Nina sa...

Tycker din blogg är skit härlig och vill gärna fortsätta och läsa den om man får =)

felixsmamma@hotmail.com

Hannah sa...

jag vill hemskt gärna fortsätta läsa hos dig!

hannah_gklav@hotmail.com

Therese sa...

Jag vill gärna läsa om jag får =)

X_tantess@hotmail.com

Sussi sa...

Hej!!
Har följt din blogg ett bra tag men är tyvärr sämst på att kommentera...Fortsätter gärna läsa om jag får, så ska jag bli bättre på att lämna kommentarer =P

sussi_f_17@hotmail.com

Gabbi sa...

Hej Jag vill fortsätta läsa din blogg. gabbsan_84a@hotmail.com
//Gabbi (som jobbat på källbogården förut)

Magdalena sa...

Hej

Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg, om jag får det.

magdalena_hagman@hotmail.com

Anna sa...

Jag fortsätter gärna :) tjohalia@hotmail.com

Unknown sa...

jag vill gärna fortsätta läsa om jag får men med tanke på FB kanske du inte vill hur som helst min mail är i sånt fall jimmyasa@live.se mvh åsa

Svärmor sa...

Jeg å :)