Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

fredag 9 april 2010

Förbannade 3G..

Ifall ni funderar så har vårat internet inte velat fungera iordning i flera dagar, men nu ska problemet tydligen vara åtgärdat förhoppningsvis.. Därav min frånvaro på bloggen..

Har för övrigt inhandlat lite nya saker, och bilder kommer senare ikväll då allting är uppsatt!

Och till dig Anonym som kommenterat tidigare inlägg, så kan jag bara förtydliga eftersom du inte verkat förstå, att jag inte påstått jag uppfunnit namnet Elton. Med det menar jag att jag vet att det finns andra människor i världen som är bärare av namnet, alltså det är inget namn jag äger och har patent på.

Det hör förresten inte hit, utan inlägget handlade om ett komiskt sammanträffande enligt mitt tycke.


Tydlig nog?

4 kommentarer:

Erika sa...

höhö.... ;)

Anonym sa...

Tycker verkligen att du borde läsa igenom ditt tidigare inlägg där du hängde ut den tjej som fick barn innan dig och som gav sin son ert planerade namn. Där skrev du att det tydligen inte fanns någon tidigare i denna stad som hette likadant, vilket inte stämde. Och ditt inlägg var väl inte så komiskt skrivet då du hoppades på tråkigheter för den som tog samma namn som er. Men du kanske bara har en annorlunda humor en mig, och det hela var ett skämt och att du inte alls brydde dig att någon kopierat ert val av namn. Alla är vi olika och tur är väl det

Malin sa...

Till anonym: Om DU läser inlägget igen kan du se att det står:

"Antingen har dessa föräldrar en oerhört bra smak och funderat länge på detta namn, alltså låångt innan oss, och så länge det är så är det fine för mig".

Den delen hade du tydligen glömt, och ja, uppenbarligen har vi olika humor, för du verkar ha total avsaknad av den varan.

Hannah sa...

Haha men vad är de som händer?

Är inte det är inlägget gammal glömt och förgånget?

Jaja.. din humor kanske inte passar alla men jag tycker du är rolig!!
Du får tänka att alltid retar man upp någon, världen är lixom full av olika individer=)

Att lämna anonymt är ju enkelt då behöver man ju inte stå för sin sak.
Men broder min hälsar att hans vän kan fixa fram uppgifterna åt dig.... men jag sa att du är nog inte så brydd HAHAHA

KRAM