Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

torsdag 15 april 2010

Picture of the day..

Dagens picture of the day måste nog få bestå av denna vackra liljebukett som pryder min köksö..
Den luktar underbart och är en av mina favoriblommor..


Hör du det Fredde????

Om ni nu trodde innan att jag har en romantisk man som ger mig blommor varje vecka kan jag bara meddela er att ni har fetfel, för buketten är från min mamma.

Man ska väl aldrig sluta förvånas iofs..


3 kommentarer:

Svärmor sa...

Men......Du kan ju tala om för Fredde hur romantik stavas...men vet ju aldrig, till slut så....?:)

Hannah sa...

Oj va fint nu när dom slagit ut, verkligen vacker i den där vasen.
Nu kanske de är på tiden att vi tar å köper en bukett blommot till din mamma? Kanske kul å få någon gång och inte bara ge=)

Malla sa...

Ooo så fint!