Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

tisdag 6 april 2010

Myror

Här tänkte jag ge er ett tips om lättfixade väggdekaler..

Själva ide'n har jag snott av Hannah som oxå har myror på väggen, men mönstret lånat från internet, och är du sugen på att ha egna myror på väggen hittar du mönstret här!

Coolt och hur simpelt som helst att göra själv, måtta bara ut mönstret på kontaktpapper och klipp ut, voi'la så är det klart! Tänk bara på att det fäster bättre på glansiga och jämna underlag, så testa dig fram!








Dom här coola ljusen och fatet hittade jag på Dollar för 30:-.. Var bara tvungen då färgerna matchade varann så bra. Pippi på limegrönt? Neej, inte jag!


7 kommentarer:

Hannah sa...

Ahhh nu kommer vi ju bli stämda för design stöld av vimsa dekor hahaha

gulligt blev det=)

Emelie sa...

Du har så himla fint hemma Malin :) Jo, man får njuta lite extra av god mat och godis men kilona ska ju bort sen också. Tror det får bli vagnmaraton för min del.

Jag längtar så mkt tills man får känna av den lilla i magen, fast det får vänta ett tag till :)

Jag följer din blogg med spänning, ni har ju verkligen inte så långt kvar, kram!

Emelie sa...

Du har så himla fint hemma Malin :) Jo, man får njuta lite extra av god mat och godis men kilona ska ju bort sen också. Tror det får bli vagnmaraton för min del.

Jag längtar så mkt tills man får känna av den lilla i magen, fast det får vänta ett tag till :)

Jag följer din blogg med spänning, ni har ju verkligen inte så långt kvar, kram!

sandra sa...

Det blev ju jätte bra! söta var de ju också. Vi måste träffas och ta en fika nu för tusan! Jag får ta och komma förbi så kan vi släppa tjejerna :) kram

Sofie sa...

Ni är så duktiga på att komma på saker du och Hannah! Såg precis hennes kuber på bloggen.

Malins mamma sa...

Sofie: Då skulle du fått se vår nya lgh, då Malin o Hannah fixade till den innan vi flyttade in. Rena Roomstylingen. Jag håller med dig, våra flickor är suveräna att hitta på saker till överkommligt pris.

Svärmor sa...

Ja vem skulle inte kunna falla för frestelsen coh skaffa de fina ljusen, som gör sig sååååå himla bra mot tapeten. Jättesnyggt!!! Undra vad Elton kommer att tycka....:)