Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

måndag 5 april 2010

I'm back..

Efter lite påskledighet så börjar vardagen igen, och jag tänkte uppdatera er lite om vad som hänt sen sist..

Påsken tillbringade vi i Kikkejaur med Freddes släkt, totalt var vi väl 12 st tror jag + 3 hundar. Trångt men trevligt, och kanonväder under långfredagen hade vi. Alldeles för mycket mat och godis har vi väl proppat i oss, men vafan, det hör ju högtider till kan jag väl tycka. Hem på lördagen för att duscha och mata katten, för att sedan dra iväg igen till våran stuga + släkt i Åträsk.

Eftersom att jag är helt värdelös på att komma ihåg att använda kameran så får ni inga bilder. Sådetså.
Men om ni går in på Hannahs blogg så får ni ta del av de bilder hon fotat..

Trots allt trevligt folk vi omringats oss med i helgen, så kan jag bara säga att det är så jäkla skönt att vara hemma & få sova i sin egen säng.. Borta bra men hemma bäst!

Adios!

1 kommentar:

Erika sa...

Soooo true - kul att åka bort, men såå jäkla skönt att komma hem! :)