Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans är till för sånna som aldrig annars kan visa sin uppskattning, annat är med oss.

Då var det alla hjärtans dag idag och jag har inte sett röken av min karl på hela dan.
Han har iofs varit hemma hela dagen, men med en massa projekt på gång så finns det inte riktigt tid för gull-i-gulla i soffan u know. Vi har ätit varsin punchrulle, fast på varsitt håll. Elektrikern kom in abrupt i sovrummet och väckte mig i eftermiddags, (jävligt osmart såhär i efterhand att flytta ner sovrummet till nedervåningen märkte jag), och jag har köpt oss ett dubbeltäcke med tillhörande påslakan i hjärte-present.

Anmärkningsvärt är ju faktiskt att jag inte fått någon present av honom, men räknas det kanske att jag köpte ett täcke till oss (som jag ville ha) för (hans) pengar? Eller våra är det ju faktiskt. Näe, det tycker jag inte, så bakläxa där gubben. Jag nöjer mig faktiskt inte bara med en punchrulle, så nu tycker jag att jag ska få tapetsera om i nya sovrummet utan att behöva gnälla.

Dag 3 utan att duscha idag. Kalla mig feminist vet ja. Sånna här gånger är det toppen att aldrig lukta svett. Men mitt hår (det övre) skulle borda få sig en omgång, så nu piper jag iväg till grannen för en dusch!

Puss och hej leverpastej.

2 kommentarer:

Grannen sa...

Han kommer åka dit på en tapetsering.. de brukar ju alltid sluta så, så de lika bra att han gör de på en gång haha

Mamma sa...

Till Fredrik;Nej, för tusan gör det inte! Det är inte länge till så flyttar ni upp igen. Minns mina ord! En av dom få ggr. som jag håller med dig.