Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

söndag 20 februari 2011

Söndag= Böndag

Oj vad tiden går, ser precis att jag inte har uppdaterat sedan i torsdags! Vad har hänt sen sist?

Elton kryper på som aldrig förr, har även blivit en fena på att gå med lära-gå-vagnen, givetvis med stöd av oss. Han har dock tagit tre steg alldeles själv, det ni! Nu jävlar är det snart dags att rensa allt 1-meters höjden, för det är någon som har fått alldeles för långa armar. :P

Igår hade vi besök av diverse goda vänner, och en och annan drink slank ner, men det är klart, har man en bartender i sällskapet vore det ju konstigt annars. Idag våldgästade vi min far för en dusch (vi alltså, han behövde inte duscha), och har även inhandlat smått och gott på stan. Har ni tur ids jag lägga upp lite bilder på diverse fynd, men den som lever får se.


Nu funderar jag starkt på att öppna en burk tonfisk till middag. Oj vad ni ska ha funderat.

3 kommentarer:

Malla sa...

blev det tonfisk? jag tar kanske en burk till frulle imorrn. Eller lunch.

Mamma sa...

Middag till katten?

Mia sa...

Hej vad det går, snart springer junior och då har vi andra tyvärr inget annat val än att springa heller. Det är kanske dags att producera ett syskon ? ;)

Lördagen var himla trevlig, hade det inte väck så många reaktioner hade vi kunnat göra det varje lördag.

Puss hej