Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

måndag 28 februari 2011

Sale!

Har detta skötbord/badbalja ute på blocket och tänkte även lägga ut den här om någon är intresserad!
500 pix och den är din (nypris 1300:-)

Det ringde en kvinna tidigare idag och undrade om man kunde bada sina hundar i den? Öhh, javisst svarade jag, så länge du inte har en rottweiler typ.
Hon har inte hört av sig mer, (!) så den står till ert förfogande om ni så önskar.

3 kommentarer:

Ingela E sa...

Nu har jag varit in massor med gånger på din blogg idag, utan att lämna en kommentar. Nu kanske du tänker att jag inte har något liv, tja så kan det ju vara? Mer troligt är dock att jag gör ungefär vad som helst hellre än de sabla skoluppgifterna som jag verkligen borde göra. Då vet du :)

Mallan sa...

Ingela: Vad bra att du läser min blogg istället för att plugga! (=

Haha, lycka till!

Mia sa...

Hade jag haft en lite hund hade jag köpt det.