Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

måndag 7 februari 2011

Lite badrums inspiration!

Snart kommer dessa snyggingar att husera i vårat nya badrum då snickarna anländer på måndag!
Jippiekajeey mf!

Grymt snygga tvättstället med dubbelho! I löööw!



Kaklet som kommer att få agera fondvägg bakom tvättstället, resten blir högblankt vitt..

En större bild på kaklet!


Detta blir golvet!



Som jag längtar tills detta bygge påbörjas, och ännu mer tills det är färdigt.. Till helgen leker vi byggare bob, eller snarare rivare bob så att allt är redo tills måndag! 

Förresten blir det en inflyttningsfest i badrummet då allt är klart, dock krävs en handskriven inbjudan.
Mia; Du är given, men vi skippar champagnen denna gången va? (:

Puss!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Kommer att bli jättefint! Vi ska sköta Ella på lör. så då kan vi ta med henne o låta hon hjälpa till att riva. Jag tror att hon skulle klara det galant! Sen gillar jag oxå tanken på dubbla tvättställ. Ett för dina makeupgrejer, o ett för din tandborstning, Fredrik kan du skicka in i den lilla toan:)

Mia sa...

Ni kommer att få det så jävla snyggt i badrummet. Som jag kommer sitta bänkad där när jag kommer.
Och ja, självklart kommer jag på toa-festen ; )
Blir dock alkoholfritt, det borde du också dricka ;)

Puss hej