Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

fredag 25 februari 2011

Nej men känn dig som hemma vetja. Du med.

Efter att ha sett fram emot hantverkare på tillfälligt besök, är jag nu faktiskt jävligt less att ha okänt folk i mitt hem. Efter att snickaren har gjort sitt så blev han avlöst av en golv/kakel sättare (eller läggare, vilket du föredrar) som verkade en smula skum. Han behagade att dyka upp imorse, en halvtimma sen dessutom.

-Jahaaaaaaaaaa, ni äger alltså huset?
- Mm. Vad fan tror du, vi renoverar lixom ett badrum för 150 lax för att vi hyr det eller? (nä, så sa jag inte, men tänkte däremot)

Surare karl har jag sällan skådat. Stackarn, han blir säkert misshandlad hemma. Eller så får han aldrig ligga. Eller så är han singel. Skulle inte bli förvånad över det sista alternativet.

3 kommentarer:

sandra sa...

Hej! :)
Så fort Oliver är frisk så vill vi så gärna hitta på nått! Hen ska äta pencelin nu tom söndag och de säger att de brukar pigna till ganska så fort. :)

Förstår det är frustrerande att ha främmande folk hemma. När man inte kan gå som man vill i sitt eget hus.
Sen spec när de ät så där sura...

Kram på er! :)

Mamma sa...

Eller så längtar han hem till sin rara fru, o vill inte vara hos er.

Mia sa...

hahaha.
Låter som en karl som var jävligt less på sitt jobb. Eller tyckte du var en bitter f..... men det andra alt. tror jag absolut inte vid närmare eftertanke.