Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

onsdag 9 februari 2011

Oj fan, jag glömde visst en rubrik.

Bjuder er på lite bilder på fotoväggen vi en gång hade uppsatt i matsalen om ni minns.. Eftersom vi tapetserade om där så passade inte fotoväggen in, det blev cind of för rörigt kan man säga, så dessa tavlor har sen dess bara legat i ett skåp. Och legat. Och legat.

Eftersom Fredde den stackarn har fått sätta upp dessa tavlor inte mindre än 2 gånger, så var han väl inte alltför förtjust i att göra ett tredje försök, så mina päron kom till min undsättning idag kan man säga. Efter dryga 2 timmar och inköp av spikar, matning av bebis, och inspektion av en pågående knarkrazzia längre ner på gatan, så var tillslut alla tavlor uppsatta, och såhär fint blev det faktiskt.


Full koncentration

2 hjälper och 1 stjälper..

Tadaaaaaaa!!

Går ju givetvis att bygga på med ramar allteftersom till oändlighet. Eller iallafall tills väggen tar slut.




Sen så finns det ett tvättställ med spegel + skåp att hämta här gratis för den som vill på lördag, annars hamnar den på tippen. Tyvärr är det en spricka i handfatet som Ms.Mallan har gjort tack vare ett vinglas som plötsligt fick ben en gång i tiden! Men, som sagt, hämtas för den som vill.



Nu tänkte jag försöka hitta motivation för att ta mig en promenad, men är så förbannat trist att gå själv! Maggan den otacksamma sly*an kommer jag aldrig mer att krusa på en promenad i minusgrader, men är det nån annan som är sugen?

2 kommentarer:

Malla sa...

damn, vi kunde ju ha gått tillsammans!

Nadia sa...

SUPERfin fotovägg! :D