Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

lördag 27 februari 2010

Bajseri & myrkrig

Först och främst kan jag väl konstatera att, nej, det är inte roligt att gå ut på krogen nykter. Jag har gett det några fåtaliga försök nu men besvikelsen är densamma. Odrägliga avskum och alldeles för fulla 18-åringar är väl en lämplig sammanfattning.. Skrattade gott åt ett samtal i bordet bakom, en snabb sammanfattning är att en alldeles för full snubbe försöker limma på en tjej, antagligen en arbetskollega. Samtalet flöt på ungefär såhär..

- Han, (skriker)  Uuuggh, men alltså, jag tycker att döö gör ett skitbra jobb, välkligen asså..
- Hon, jasså du..
- Han, jamen, uuugh, (skriker högre) jag menar, all cred till dig för faaaan! Valföl låter du så suur för?
- Hon, (skriker tillbaka) Ingen jävla tjej vill bli kallad för Uugggh va, fattar du inte det?
- Han, (ser förvånad ut) och svarar, men det är ju för att jag inte minns vad du heter!

Haha.. Kvällens enda höjdpunkt skulle jag tro.


Hur som haver blev det mattköp igår, och hade jag haft en kamera, vilket jag inte har för gubben har den med sig i helgen, skulle jag ha lagt upp en bild på det. Hade jag en hyfsad kamera på min mobil, vilket jag inte har, hade jag kunnat ta ett kort med den. Hade jag dessutom vetat hur man för över bilder med den, vilket jag inte kan, hade det ju underlättat avsevärt. Såå, inga kort ihelgen alltså.

Maggan det lilla äcklet har dessutom utsett mattjävlarna som en offenlig rastplats upptäckte jag idag. 2 fina bajshögar ligger där så ståtligt på rad och bara väntar på att bli upplockade av hennes egen lilla husa. Hon måste ju seriöst tro att det är nån jävla gräsmatta hon skiter på, och det komiska i det hela är att hundrackarn håller sig i det längsta för att bajsa ute, för att sedan komma in i värmen och lägga en kabel i värmen av ryamattans fransar. Ja dessa härliga vidunder.

En annan sak som jag kan konstatera är att vi har fått ytterligare husdjur, nämligen små svarta äckliga jävla myror som har invaderat vardagsrumsgolvet. Där går dom så gulligt på rad, en efter en, och klättrar upp på sista destinationen, nämligen rumsbordet, i jakt på kvarglömt godis. När de har nått sitt mål så samlar dom på sig allt de ser och vänder om och beger sig hemåt till den väntande drottningjäkuln. Där sitter dom allihopa i en håla och snaskar i sig mina negerbollsrester och skrattar säkert gott åt oss som göder dom små liven.


Men jag har kommit på ett knep.. Jag ska placera ut ett välanvänt tuggummi på bordet, sitta och invänta de jävlarna och skratta gott åt de äcklena då de kämpar för sitt liv intrasslade i ett tuggummi..

Om du är en myra - brottas aldrig med ett toy heter det väl..


Mohawhawhaw

2 kommentarer:

Erika sa...

Höhö! SadistMalin! hahaaaaa!

Hannah sa...

asgarv haha störst skönt inlägg!!!!