Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

fredag 5 februari 2010

Vårkänslor..

Har fått ett göraomhemmaöverallt il idag, är så sugen på att köpa nya gardiner i både matrum och vardagsrum. Hittade faktiskt ett par snygga längder på Coop, tro det eller ej, men givetvis fanns det bara ett par kvar. Typiskt när man behöver två. Tror att det blir en sväng med nya bilen och kolla in lite affärer i stan..


 


 

Förresten, vilka vårfärger är det som gäller nu? Förutom chabby chick rosa och liknande.. Tips tack!

2 kommentarer:

Anki sa...

Hej på dej!
Läser just nu att ni har köpt ny bil.....DET visste inte jag:(
Jag kommer på besök på söndag om ni är hemma....jag chansar. Nu ska jag kolla din blogg vidare. Kram från Anki.

Malin sa...

Anki:

Kom på söndag kväll, för då är vi hemma.. Jag jobbar till 16.00, men efter det nångång (=