Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

onsdag 10 februari 2010

Gårdagen..

Gårdagen var lika med ledig dag.
Bara från jobbet dock förstås, inte hemmet. Möttes av denna söta lapp från min lika söta sambo. Observera den tydliga texten så jag då absolut inte skulle kunna skylla på ett missförstånd, haha..




  


Sagt och gjort, jag rännde mest hela dagen och fixade grejjor till rummet vi renoverar, och såhär börjar det se ut i Eltons rum.. Långt ifrån klart dock men vi är på god väg! Golvet är påbörjat..



Sprang in på Jysk där dom så lämpligt hade rabatt på denna sittbänk, så jag slog till. Oj vilken lättnad det är att få sitta och ta på sig skorna, det börjar kännas som ett mindre maratonlopp numera att klä på sig.





Nu blir det snabbstädning innan främmandet kommer ikväll, och vi får se om jag ids påbörja mina väggords-projekt senare...


Men på återseende då hörrni!

2 kommentarer:

Erika sa...

Hihi! Lilla listan ens! :P Och så fin bänken är - betydligt snyggare än den på Ikea faktiskt. :D

Om ni ska till Happis nåt så hojta, jag måste kanske beställa en lampa.... :P

Och i Eltons rum händer det grejer för tusan! Vad blir det på väggarna?

*kramis*

Hannah sa...

Snyggt!
Kan tänka mig att en bänk blev klockers i hallen.