Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

fredag 19 februari 2010

Jippiekajeejmf!!

Jippie!

Idag har jag fått veta att jag ska få fast jobb fr.om den första mars!! Känns hur roligt och passande som helst, trots att jag var totalt chockad då jag fick veta det.Trodde inte alls att jag var så nära inlasning, men tji fick jag. Känns bara lite snörpligt att jag går på hp den 26/3, men nu har jag ett ialf ett fast heltidsjobb att gå tillbaka till!  Lyllo mig!

Jeej! (=

Det var bara det jag ville ha sagt idag.

Adios

8 kommentarer:

Johanna V sa...

Skickar ett JÄTTEGRATTIS!! Inte det lättaste att åstadkomma idag, att få en fast tjänst i kommunen!! Kunde inte ha kommit mer lägligt ändå, nu kan du VERKLIGEN koppla av hemma med den lill* och veta att du har nåt att gå tillbaka till efteråt :- ) KRAM Johanna

Erika sa...

GRATTIS för tusan - vilket flyt! :D Så jäkla skönt att veta att du har nåt att gå tillbaka till sen - det är nu alla år av vik lönar sig! :P

Mamma sa...

Grattis, gumman! Nu har du rätt att vara tjänstledig för studier,få betald sem., föräldradagar över ex. jul m.m. Kan det bli bättre?

hannah sa...

STORT GRATTIS!! Det e ju helt toppen!

Madde H sa...

Grattis vad skönt!!! har du sökt havandeskap? vad roligt för dig :) kram!

sandra sa...

Det är ju bara för bra! Ja vad glad jag blir! :)

Nathalie sa...

ja, vad ska man säga förutom GRATTIS! det är ju klockrent!;D

Linn och Felicia sa...

grattis grattis! fantastiskt roligt... det är mkt roligare att ha ett jobb att gå tillbaka till då man är mammaledig, man har mer ro att vara ledig då...

btw, magbild måste du ju ta snart=) har den vuxit nå mkt... min har då blitt fett FET! hahah!

kram