Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

torsdag 11 februari 2010

Bm besök!

Nu var månadens barnmorske besök avklarat, och det gick bara finfint. Lillemans hjärtslag var 140/min, precis som förra gången, och magen mätte 26 cm. Allt enligt konstens alla regler tydligen. Däremot blev jag väldigt positivt överraskad då jag inte vägde lika mycket som jag trodde, haha. Vågen hemma visade 71,2 kg, medans hennes "bara" visade 68,8. Det tackar vi för! Jag litar med på hennes kan jag säga. :P

Jag har ju lovat er en magbild, och här kommer det några. Ni får ursäkta kvaliten, det är lättare sagt än gjort att ta kort på sig själv ska ni veta.


 

  



På återseende!

4 kommentarer:

Blivande fastern sa...

Så fiin lillmagen är! :P Jag har redan börjat spana på nåt att köpa till Elton när han är färdigbakad.... ;)

Och jepp, prommisdejt i helgen! :D

nathalie sa...

oj oj så söt den är! helt sjukt alltså! ;D

Malla sa...

men vikken snygg mage! :)
vafan, barnmorskans våg visade helfel då jag var preggo, den visade ju typ att jag hade fetma haha :) jag vägde typ 68 i v 20 och jag är kort i rocken. Men det var praktiskt att rulla fram i slutet av sommaren.

Och nej, jag är inte alltid sngg, väldigt sällan faktiskt. :)

Madde Hultberg sa...

Men snygg magen :) mår du bra än? kramar