Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

måndag 8 februari 2010

Väggord

Efter en massa surfande runt på olika sidor så är jag grymt sugen på att införskaffa fler väggord till huset. Det finns mänder av olika fina citat, texter bilder osv, men allt är ju så förvånansvärt dyyrt. En vanlig textremsa kostar hundratals kronor, och så jäkla märkvärdigt är det faktiskt inte så att jag har lust att spendera en mindre förmögenhet på detta populära plastpåhitt.

Såå..

Min tanke var att köpa kontaktpapper på rulle, skriva ut lämplig text i word för att sedan klippa och klistra själv. Kanske bökigt, men ack så mycket billigare. Någon som har provat, eller har något smart tips att ge innan jag kastar mig in i detta projekt. ?!






4 kommentarer:

Hannah sa...

Jag har ju gjort så, du vet myrorna i Ellas rum och namnet på dörren texten på sängen. Jag har massa svart/vit plast om du behöver=)
inte svårt alls bara pillrigt haha

Therese sa...

Tack snälla du! =)

Åsa sa...

Snygg blogg! Kan man få beställa en stor tavla av sambon tro :) Moster

Anonym sa...

Jag shoppar mina väggord på Tradera. Där kan du komma betydligt billigare undan än vad det kostar att beställa från webbutikerna.=)