Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

måndag 4 oktober 2010

Avslöjande fakta igen!

Jeey, jag har fått en blogaward av Erika, vad som menas med det vet jag egentligen inte, kanske att jag också ska avslöja 7 svindlande fakta om mig själv?

Såå, shoot!

  1. Jag är en överdoserare. Jag överdoserar allt som kommer i min väg. Tvättmedel, sköljmedel, skurmedel, salt i maten osv. Det här med måtta är nog inte min grej alltså.
  2. Jag har bra självförtroende, men det är sämre med självkänslan.
  3. Jag är väldigt utseende fixerad. Jag anser att en sund livsstil och ett vackert yttre går hand i hand.
  4. Just nu har jag 3 stygn på ryggen.
  5. Jag fyller år på söndag, den 10/10/10. Det är okej att gratta mig redan nu, varför inte skicka en dyr present också?
  6. I framtiden har jag tänkt läsa till akut sjuksköterska. Drömmen är att jobba på ambulansen.
  7. Nu fick jag främmande, hejs!

2 kommentarer:

Jessica sa...

"Jag anser att en sund livsstil och ett vackert yttre går hand i hand." HAHA, jag har en jävligt osund livsstil och det syns! ;P Fan då. Häpp häpp det blir bara ta tag i saken då... Efter sjukan. Tills dess lever jag på hopp och kaffe.

Grannen sa...

dom där stygnen ger mig mardrömmar.. ser dom fortfarande glida ur huden.. ryyys