Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

onsdag 13 oktober 2010

Källar loppis!

Här kommer bilderna som utlovat i blandad kvalite'. Vill ni veta mer om nån pryl så let me know!









På bilderna kan ni se:

  • Pergo golv don't worry, 4 förp a' 1,4 m2 varav den 5:e öppnad, 600:-
  • Micro i silverlook, 200:-
  • Turkos plastmatta med vita ringar, går utmärkt att vända på, 150:-
  • Vit hylla (går att hänga som man vill,) 150:-
  • Gardiner Ikea i oöppnad förp, (3 längder) heter Flyn Jorun
  • Fila inlines, strl 38, 150:-
  • Glansigt mossgrönt överkast till dubbelsäng, 200 :-
  • Babygym, 50:-
  • Svart skötväska, 50:-
  • Silver ljuskrona, Ikea, 100:-
  • Svart badrumsskåp, Ikea, 100:-
  • Barstolar Ikea, två svarta och en vit, 70:- st
  • Kamouflage insats till barnstol, 50:-
  • Prydnadskuddar Ikea vita,(har för mig dom heter Ofelia) 70:- st
  • Vita lampor med mönster invändigt, lyser lite i grått vid tändning, 50:- st
  • Stora krukor m fat 50:-, små krukor 30:-,  20:- för de minsta.
  • Skinnlöpare i mörkbrunt läder, 100:-
  • Hundväska/bädd till liten hund med handtag, 50:-
  • Sen har jag en jävla massa gardiner också. Fråga om det är något du behöver, för har jag inte såna så finns dom fan inte!

Först till kvarn gäller!!!!

    14 kommentarer:

    tessan sa...

    dom stora vita krukorna lägger jag gärna vantarna på! /tessan

    Erika sa...

    Men skit! Krukorna var jag också ute efter... :P

    *suck*

    Erika sa...

    Men har du några lila/plommonfärgade gardiner som du vill bli av med då? :)

    Erika sa...

    Och skötväskan tingar jag! :P

    Malin sa...

    Erika: Dom enda plommonlila gardinerna jag har har jag tyvärr själv uppsatt, haha! :P

    Erika sa...

    Men crap å! :P Vi kanske måste åka till Ikea nån dag i alla fall..? ;)

    Svärmor sa...

    Erika: gardinerna går ju att ta ner:))

    joanna sa...

    Hejhej! är sugen på den via hyllan, vad är det förmått på den ? : )


    Mvh Joanna

    Mallan sa...

    Joanna: Hyllan är tyvärr såld!

    Mia sa...

    Vad ska du göra för alla dessa enorma summor du drar in?
    ska vi vara mammalediga i ett land där det inte e så kallt ?

    Anonym sa...

    Hej igen! Tänkte kolla om jag fick köpa de stora krukorna? Kommer hem från sthlm den 23 oktober så om jag kan hämta dem då isf? :) /tessan

    Mallan sa...

    Tessan: Jo det går bra!

    Erika sa...

    Jag hoppar nog över skötväskan, den vi redan har får funka - så den du har är ute på marknaden igen! :D

    tessan sa...

    Kanon, slår dig en signal då! :)