Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

måndag 18 oktober 2010

Men mitt jävla pucko!

Jag har nog gjort årets jävla dundertabbe! Körde inåthelvete för fort förbi en hastighetskamera (och nej, jag såg den inte, minns inte att den överhuvud jävla taget var där, kollade inte på hastighets fucking mätaren heller för den delen) så nu kommer garanterat mitt körkort att ryka eftersom jag låg minst 30 för fort, och finfina böter på det.

Ursäkta mitt jävla språk men nu är jag så satans arg och besviken!!!

11 kommentarer:

Mamma sa...

Har kollat upp böter m.m. 4000kr verkar vara max o 2 mån. utan körkort. 2mån. går fort, titta bara på Elton. 4000kr: mindre lull-lull o mer källarröjning,så fixar även det sig ska du se.

Anonym sa...

Om du inte märkte av en stark blixt så är det nog lugnt...

Anonym sa...

säger som ovanstående. Det är ju inte alla fartkameror som faktiskt innehåller en "kamera", så det är ju bara hålla tummarna & hoppas på det bästa.=)

Mallan sa...

Den blixten gick inte att ta miste på, höll på att bli förblindad!! Ingen tvekan om den saken.. )=

Elin sa...

Jag tror inte att polisen kan ta ett körkort via kamera..de måste ta dig personligen om de ska kunna dra in körkortet har jag för mig :)
Hoppas att de inte kan se bilden på dig då det bara är 20 % av alla bilder som är brukbara, håller tummarna!

Elin sa...

Ja gud!! Vette fasen vad man skulle göra utan körkotet!!
Ja men tusen tack :) Trivs som fiske i vattnet med allting. Riktigt skoj!!

Mia sa...

Kommer den en blixt (vilken det uppenbarligen gjorde) så ÄR det ju faktiskt en kamera i. Och tappa körkortet via en kamera kan man tyvärr också, då jag vet en som gjort det. Dock hade den personen en och annan fortkörning på det några månader innan. Jag vet vad du kan göra för att få ihop pengar, jag såg det själv på "desperata hemmafruar" jag ska börja träna sen ska jag också börja extraknäcka via en kamera ; )

Anonym sa...

så du hade dubbel otur då med andra ord. Dels att du missade kameran & dela att det faktiskt var en kamera i. Osis! Själv har jag oxå missat några gånger att lätta på gasen förbi en fartkamera men då har jag haft sån j-la tur att "lådan" var tom. Ingen blixt=Ingen böter. Men man lär ju sig av sina misstag.=)

Malla sa...

Men skit!! :( Hoppas hopas att det "bara" blir böter :(

Hannah sa...

Pucko är man när man stoppar in fingrarna i en lampsockel. hahah

mallan sa...

Hannah: Nu är du bara tyst, haha!!!!!!!