Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

onsdag 27 oktober 2010

Svammleri, svammlera!

Premiär bloggar för tillfället på datorernas rolls royce! Eller iallafall så är vilket data-elände bättre än den gamla skrivmaskinen vi hade innan må jag säga. Anus tror jag märket hette. Eller vid närmare eftertanke kanske det står asus. Vad vet jag, men snabb är den då iallafall.

Vill passa på att tacka Mallaballa för den fina hemtjänst hjälpen hon erbjöd, trots att hon fick gå hem datorlös. Så tack för omtanken snälla du!

Nej om man ska leta fram piskan till karln så vi får några tapeter uppsatta innan årsskiftet.


Tjo och hejs, ditt lilla fejs!


3 kommentarer:

Erika sa...

Så härligt med en ny dator! :)

Malla sa...

Varsågod :) Hoppas jag inte förstörde överraskningen bara :P
Och som jag sa till F - om ni ändå vill ha den adnra fixad så kan vi ordna det. Oftast är det bara att spara allt som ska sparas och intallera om den : )
Kramen

Svärmor sa...

Jaha där gick man miste om en dator:)