Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

onsdag 13 oktober 2010

Sale!

Jag tänkte ha en liten förråds rensning ikväll, otroligt hur mycket skit man samlar på sig under åren! Nu har jag inga bilder för tillfället, (förhoppningsvis kommer det upp ikväll), men är det någon som behöver plast barstolar från Ikea, inlines, babybjörn bärsele, tempur bäddmadrass (180*200), hundväska, soffkuddar (Ikea), insats till barnstol, skötväska, skidor, lampor, hyllor, krukor eller varför inte en låtsas öppenspis?

Jo för tusan, vi har ett skitsnyggt golv som skräpar också, Pergo Stone, 4 förp och en öppnad! Finns till försäljning det också!
Priser och bilder kommer!

8 kommentarer:

Erika sa...

Åh! Jag väntar med spänning! Du har ju grym smak så här kan man ju fasen fynda! :P

Unknown sa...

jag var intresserad av bärselen !!!

Malin sa...

Åsa: 200:- tar jag för den!

Malla sa...

ja, ge oss bilder! :D

sandra sa...

Jaha låter som om man måste komma förbi och kika. Skulle behöva nån lampa kanske nån hylla med.

Hannah sa...

Haha å endå var de där ju bara en bråkdel av stuff som du shoppat på dig och sen ångrat haha

Linda sa...

Öppen spis... hur ser den ut?

Mallan sa...

Linda: Den är svart och vägghängd, ska lägga upp den om den inte den blir såld, har en potentiell köpare! (;