Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

tisdag 5 oktober 2010

Snor!

Det känns som att min hjärna för tillfället saknar en just det, hjärna, och istället har belamrats med en liter snor ungefär. Jag förundras hur fan det är möjligt att kroppen kan producera så otroligt mycket av denna slajmiga vätska, ungefär 3 minuter efter det att man har snytit sig. Hör gör jag inte heller, skulle inte förvåna mig det minsta om snoret har förflyttat sig även dit.

Lille herr Edin är dessvärre också bemästrad av denna förkylning, och på stackarn rinner det konstant en elva från näsan, sådär fint ner rakt in i munnen. Nätterna är dessutom störda nuförtiden, då herrn inte kan andas ordentligt, så det här med sovmorgon är just nu ett minne blott.

Nääe, nu måste jag åka och handla något trevligt för att fördriva lite tid i sjukstugan.
Vad gör ni idag?

6 kommentarer:

Mormor sa...

Så klär sig en riktig gentleman!

Erika sa...

Huvva då... Krya på er!

Malla sa...

usch och fy!krya på er :)
jag försöker fixa bloggen, nu ska jag sova

Svärmor/Farmor sa...

Det här fotot tog min min farmor på mig på dopdagen:)Stilig ung man!

Svärmor sa...

Huga....förkylningar är icke kul alls speciellt när man är så liten. Men krya på er båda. Kram.

sandra sa...

Hej hej! Oliver är också snorig. inte kul på nätterna.. I natt pallade jag upp spjälsängen med böcker så den lutade. Vart faktiskt bättre för han då. Hoppas ni pignar till! Så fr vi ta och träffas nån dag :) kram kram