Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

onsdag 17 november 2010

Hårlös(s)?

Jag tror att jag håller på att bli gammal. Eller tappa förståndet. Eller så har jag precis fått ett, vad vet jag. Meen.. jag har funderat och funderat, och jag tror att jag har bestämt mig. Jag vill ha tillbaka min riktiga hårfärg! Vad den är har jag ingen aning om, säkert i någon råttfärgad skandinavisk variant. Men ändå.. Är så grymt less att färga håret för jämnan, och eftersom jag aldrig blir nöjd oavsett färg kanske det inte vore så dumt ändå.

Vad tror ni? Går det att färga ett mörkbrunt hår till råttfärg? Och framförallt, sitter det kvar sen?

3 kommentarer:

Sandra och Lovis sa...

Jag tycker att du är jättefin i den där mellanbeiga färgen du hade en gång, eller du kanske har hunnit ha den flera gånger (?) Den är ju så nära råttfärg man kan komma utan att den ser tråkig ut också!

Erika sa...

Jag tycker att du är superfin i mörkt hår, men jag förstår hur du menar... Det är fasen ingen lek att hålla på att färga håret hela tiden, man blir less, håret tar stryk och plånboken blir lättare än vad man önskar. :/ Mitt tips är att gå till en frissa och rådfråga och ev göra det där. :)

mamma sa...

En mognadsfråga,flicka lilla! Natuligtvis ska du försöka få tillbaka din rätta hårfärg.(då blir mamma glad). Vänta ett tag så du får ngn. utväxt att utgå från. Unna dig sedan ett frissabesök för hjälp.(tips på personlig julklapp?)