Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

onsdag 24 november 2010

Spö borde ni ha!

Jag har sagt det förr, och det tåls att säga igen; Spö borde ni ha era anonyma tomtar. Förklara denna ekvation för mig då är ni så jävla vänliga: Fler läsare, färre kommentarer.

Skit ner er och frys fast!


(Ps. Skit ner er var väl kanske att ta i, men tjuvläs inte utan att tala om vem du är. En gång räcker. P.s 2, jag har pms besvär om ni inte märker det.)

10 kommentarer:

Madeleine Strand sa...

Jag följer din blogg via bloglovin! Tycker du skriver bra och har en härlig chargång (hur tusan det nu stavas?) Hälsningar från Madde :-)

Mamma sa...

Jaha! Var det pms nu igen?

Erika sa...

:P Jag läser ju, men är ju inte värst anonym....

Vi borde kanske titta förbi nån kväll och hälsa på, var ju liv och evigheter sen! :) Vi kan väl höras av till veckan eller nåt?

Ingela E sa...

Hej, jag har ramlat in här från Monstermallas blogg och helt enkelt blivit kvar. Ät lite choklad, det brukar kännas bättre då. Ha en trevlig kväll!

Emmeli sa...

Jag brukar läsa lite då och då!

Malla sa...

ameh! du vet ju att jag läs! :P jag trodde inte jag räknades.

Mia sa...

Ja dessa nyfikna as som ska va så hemliga hela tiden. Snoka kan man men aldrig göra ett fotspår.
Tur att jag varken är hemlig eller nyfiken

Robban sa...

;P

/Robban

Jessi sa...

I´m här sometimes ... =)

Jessi

Magdalena sa...

Jag hamnade på din blogg genom Hannahs för länge sen och jag brukar läsa den ofta. Men jag är kass på att kommentera, så jag ska försöka bättra mig :)