Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

måndag 22 november 2010

Presentation

Som den stora härmapa jag är, så har jag härmat MonsterMalla och hennes utmaning. I denna utmaning ska man om möjligt blotta sitt allra innersta, och delge er av mina allra hemligaste hemligheter.

Nää, trodde ni på det?
Denna utmaning går väl snarare ut på att ni ska få ett hum om vem som gömmer sig bakom bloggen. Nu kanske jag inte följer listan slaviskt då jag är en självutnämnd blogg-periodare, men ni får säkert veta lite (o)intressant fakta om mig.
Man ska tydligen börja med en presentation. Såå..


Malin Katarina Johansson heter fröken. Mellannamnet kom mina oerhört fyndiga föräldrar på eftersom mamman själv är bärare av det namnet. Tack.
Jag har även en bror som heter Mattias Göran Johansson, och ni kan väl aldrig gissa vart han fick sitt mellannamn ifrån?
Jag skulle egentligen ha hetat Linn, men lyckligtvis så döptes en annan jänta på gatan till det i samma veva, så MaLinn kom väl lämpligt till pass. Är relativt nyfyllda 27 år, men känner mig som 20. Max.
Sist jag blev mätt (inte i magen, utan på längden) visade det 170 cm, och jag väger för tillfället 53 kilo.
Vägde 77 pannor som allra fetast under min graviditet.
Har en tjock unge vid namn Elton Julius Edin, 5½ månad, som jag är väldigt överbeskyddande över. Givetvis är jag den bästa mamman i världen också enligt mig själv.
Har en sambo vid namn Fredrik, som är den bästa tatueraren i världen. Ja, pappa också för den delen. Han är snygg, sjukt snäll och muskulös, precis som en karl ska vara. Vi har kilat stadigt i snart 4 år, och vi förlovade oss efter 7 månader. Väl genomtänkt i Turkiet kl 03.00 på natten.
Har en liten sån där skällande väskhund vid namn Maggan, en chihuahua, inte en chinchilla som en herre frågade mig om i förrgår.
Älskar tjejserier, sushi och surströmming, men är inget stort fan av julen. Gillar presenter men inte överraskningar, och min största skräck i livet är skyltdockor och stentrappor.

Sådärja, det var det intressanta.





2 kommentarer:

Mamma sa...

Hade du hellre velat heta Maria el. Elisabet?
Dom tre namnen har alltid flickorna i vår släkt fått som till- el. mellannamn så långt bakåt som vi vet. Att du fick heta Katarina, beror bara på att det står så i mitt prästbetyg också Prästen som döpte mig vägrade skriva Chatarina som mina föräldrar ville. Påstod att man inte hette så, men där hade han fel. Det finns visst nån sån bakåt, har det visat sig.

Malla sa...

Haha, fin presentation :D
Snyggingar ni är på bilden!

Men du, om jag får 2 cm av dig - så får du 2 kilo av mig, ok?