Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

fredag 26 november 2010

Utmaningsinlägg: Min dag/Min bästa vän

Min dag?

Det var väl lite för tidigt för det va? Hittils har jag hunnit dricka 2 kaffekoppar, skitit, rökt 2 ciggaretter och svammlat på med Elton. Förhoppningsvis hinner jag göra något vettigt innan denna dagen är fulländad, så jag tror vi återkommer om det och hoppar raskt vidare till nästa utmaning istället.

Min bästa vän;

I denna kategorin måste jag nog placera Hannah, som förutom att hon är min bästa vän, så är hon även min föredetta. (svägerska, haha, där fick jag dig på andra tankar för en sekund va?)  Av någon underlig anledning så började vår vänskap med motgång, helt enkelt bara för att jag hade fått för mig att inte tycka om henne. Lyckligtvis fick hon mig på bättre tankar, och idag kan vi klassa oss som bästa vänner, samtidigt som våra barn är kusiner, jag är gudmor till deras dotter och dessutom bor vi grannar. Våra dagliga samtal är ett måste, liksom att pimla vin och snacka skit. Underligt nog har vi aldrig varit osams under dess 6 år, och en av anledningarna till det är nog för att vi är skrämmande lika. På gott och ont förstås.

Så tack Hannah för att du står ut med mig. Iofs är det nog ganska ömsesidigt.


7 kommentarer:

Hannah sa...

Åhh vad rörd jag blir=)

Du är ju min bästa vän oxå och jag är så glad att du finns. Du är en ärlig, härlig, rolig, omtänksam och underbar människa!

Du är min trogna vapendragare och jag vet att vår vänskap kommer att bestå.

Love ya gumman och TACK

Malla sa...

Fina fina Hannah! : )

Sandra och Lovis sa...

Ja, en sån svägerska skulle man ha haft! Hon är varmt välkommen att dejta min 41åriga storebror om hon har lust! ;) Hehehe

Mia sa...

Åhhh vilka vackra ord.
Men du e också en underbar människa

Mallan sa...

Mia: Tack! Men vet du? Det är du med, snäppet vassare nästan. Men bara nästan.

Mia sa...

Dom brukar säga det..
-att jag är jävligt vass : )

sizz sa...

Jag blir lika glad varje gång jag ser detta inlägg.:)