Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

söndag 28 november 2010

Utmaningsinlägg; Ett ögonblick/Min tro

Ett ögonblick..

Blott en daaag, ett ögonblick i säänder..? Eller nä. Vaddå ögonblick? Vilken konstig fråga må jag säga. Men det kanske vore på sin plats med en förlossningsbeättelse under denna kategori. Det var ju trots allt det största (och mest jävla plågsamma, fördjävligaste och helt sonika det sjukaste och givetvis bästa jag har varit med om) men just nu finns det ingen tid att skriva den storyn.

Tomtar på stan och julbord med släkten i byske väntar, och jag har sisådär 1 timma på mig att vara klar, och då jag för tillfället bara sitter i morgonrock och är en trogen tidsoptimist så är det inte riktigt läge för det.

Just nu iallafall, återkommer.

Glad 1:a advent eller vad fan man nu säger!

4 kommentarer:

Mamma sa...

Glad första advent själv!

Mia sa...

Hoppas du åt för hela slanten ; )
Speciellt av dessertbordet.

life.love.baking sa...

Jag läser ibland också :)

Erika sa...

TAck tack! :P Har hört ryktas om en julgran hos er... ;) Bildbevis vore väldigt najs. höhö! :P