Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

lördag 22 januari 2011

Då var're lördag!

Godmorgon på er.

-2 grader idag, halleluja! Här vankas det långpromenad idag och Elton ska få provåka sin nya pulka som han fick i julas av mormor och morfar. Enda trixet är bara att han var lite för rund om magen för det medföljande bältet, haha, så jag får ordna en annan typ av säkerhetsanordning. Ett bälte typ. Förövrigt har han börjat somna för natten efter 20.00, men har då istället fått en förmåga att vakna och bli förbannad, sparka i sängen, gnälla och rulla runt på mage ungefär 7 ggr per natt. Sammanhängande sömn?- Inte mycket.

Igår var jag återigen hos frissan. Lite fattigare, lite plattare röv sen jag suttit still i 5 timmar, gode mycket sämre hårkvalite', meen ett helt okej slutresultat. Sätter jag i mer väteperoxid i håret nu kan jag intyga att det handlöst trillar av.

Nog om det. Dagen bjuder också på kakel och klinker beställning till badrummet eftersom det inte hanns med tidigare i veckan, och möjligtvis lite olika kaffefrämmande av hemlig art. Fredde har även lovat mig att han ska göra klart min tatuering, men den visan har jag hört förr så allvaret i det återstår att se.
Mer än så har jag inte att förtälja for now!

Vad sysslar ni med då?



7 kommentarer:

Mamma sa...

Inget mer jox med håret nu! Jag tror som du, att det säkert ramlar av i så fall. Tar lång tid innan det vuxit ut. Han är ju bara för snygg, "lilleman"!

Erika sa...

Snyggunge! :D

Mia sa...

Den där frissan ska jag minsann inte gå till. Jag är ganska bra själv på att "ta sönder" mitt svinto hår.

Puss, hej !

Malla sa...

jag skrillade. har helt jävla ont i kroppen idag. ajajaj. jag är nog för gamla för skridskoåkning.

Hannah sa...

Men hur söt får man bli..
Snyggkillen!

sandra sa...

Alltså Snyggunge!! :) Hihi..
Nej ska ni fixa badrummet? Vad roligt! Det måste man ju komma och titta på sen. Vårat badrum står dock stilla ännu. Men men, vi har faktiskt varit och kolla inredning i helgen så ett litet steg närmare på vägen :)
Nu är vi iaf friska så vad gör ni Onsdag efter lunch? Ska in till stan och kolla linserna, så om vi kanske kan komma förbi en sväng efter det? Kram kram

elinlindholm sa...

Men han är ju så otroligt söt! :)