Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

torsdag 13 januari 2011

Ja vi kvinnor..

Ifall ni har funderat..

Kvinna från glesbygd = Skogsmus
Hemarbetande kvinna = Husmus
Lösaktig kvinna = Fladdermus
Prostituerad kvinna = KörvMéMus
Kvinna med åsikter = Näbbmus

Något vettigare än så har jag nog inte att förmedla idag.
Fick VG+ på min första skoluppgift förresten, är missnöjd med det betyget. Varför kan jag berätta en annan dag. Nu blir det projekt-att-få-lillprutten-min-att-sova-nån-&#/¤?+#!-gång!

Puss och kram, rutten banan

3 kommentarer:

Erika sa...

VG är ju bra! :D

(De där + och - kan jag dock tycka att de kan skippa då det bara gör att man blir frustrerad över att det kanske var marginellt att man klarade ex ett MVG...)

Mia sa...

Du är duktig du

Mamma sa...

Jag vet vad du menar, vg+ syns inte i betyget men, fråga din lärare vad som fattades,så kanske du får en vägledning om vad som krävs. Det här fixar du, om bara Elton vill samarbeta. Annars får vi hjälpas åt så gott det går.