Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

onsdag 12 januari 2011

Näe natti natti hörrni

Ikväll får ni klara er utan mig och mina otroligt bevingade ord. Kan bjuda er på en mening eller 2, max. Den större av karlarna i huset har slutat röka, och med så kommer även en aning bittert humör. Lägg då till en bebis som vägrar somna i rimlig tid, och som dessutom är så övertrött och gnällig så chansen = noll. Plussa även på en skoluppgift som ska vara klar tills imorgon, och en mamma som lider av sockerabstinens och kaffedarr. Skickade ut gubben på en promenad medans jag tar över läggningen ikväll, sedan är det min tur att rasta röven.

Resultat; Bebis sovandes på mage tvärsöver våran säng (har aldrig hänt att han somnat på mage, ej heller i våran säng, ej heller halv 8!!!) 

Vad sätter ni att han sover hela natten?

Bilder får ni imorgon!


Uppdatering: Han sov en kvart!

2 kommentarer:

Mia sa...

haha, det gick bra med den tidiga kvällen för lillen. Min korv somnade efter 00.00 igår, var ganska underhållande.

Mamma sa...

Vojne, vojne!