Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

tisdag 11 januari 2011

Is there anyone out there who can hear me?

Kan någon komma hit med en bra film åt oss, lite godis, (helst choklad, apelsincrisp eller mint går bra) och samtidigt ta över läggningen av Elton? Eller iofs så räcker det med att stå och vagga honom åt mig en timma eller 2, han borde somna då.

Anyone?

Ps, imorgon blir det Mallans riktiga officiella skoldag, så håll tummarna för mig. Och tack Hannah L för utlåning av boken! Du är guld värd, puss puss på dig! . Ps2, frisersalongen ringde åt mig idag, efter bara en dryg vecka. Åtgärd - göra om färgningen kostnadsfritt. Öhh Halleluja? D.s

4 kommentarer:

Malla sa...

alltså jag orkar inte röra mig ikväll, annars hade jag kommit med ett lass karra.

Erika sa...

Tänkte faktiskt messa dig idag och fråga om håret! :) Ändå skönt (och bäst för dem!) att de gör om det kostnadsfritt! Det är det minsta de kan göra, för håret ska fasen inte ens kunna bli mörkare efter en avfärgning oavsett om man tvättar det en eller tvåhundrafemtioelva gånger liksom.... Nä, gör om - gör rätt! :P

Mamma sa...

Fattas bara att dom inte ska göra om färgningen kostnadsfritt! Håller med Erika, det skall tåla att tvättas. Jag tycker det var illa nog med att inte kunna erbjuda omfärgning på en gång. Dit skulle jag då aldrig mer gå.

Mia sa...

Choklad är aldrig fel. Tycker vi frossar i det ikväll om vi ändå ska unna oss ett (ja, kanske tre) glas vin. Ang färgningen tycker jag att du ska göra slingor på något annat ställe. Dom är inte värda 1kr till av dig. Och några färg experter verkar dom absolut inte va ; )