Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

fredag 7 januari 2011

En snabb fråga ba'..

Vart i hela håriga helsingland köper man en snuttefilt? Nu menar jag inte fleecefiltar, babyfiltar osv, för dom har har vi alldeles för många av ändå som inte används, utan nu menar jag en modell mindre. Typ 20*20 cm el liknande. Gärna en sugvänlig variant. Hålla på att klippa, sy och nåla kan vi ju glömma ungefär nu.

Om jag var otydlig innan, så är den alltså meningen till den mindre av oss i familjen, och innan ni nu reser land och rike runt eller kastar er ut i snöovädret för att leta reda på en sådan tingest till mig, så råkas ni hitta någon som är 25 cm så går det bra ändå.


Jag ska jobba ikväll. Det är inte annat än att jag faktiskt funderar på varför jag sa ja till det. Känner en smula ångest. Det är ju trots allt premiär av Let's Dance ikväll.

5 kommentarer:

Petra sa...

Vad skoj att du tittade in hos mig. Jag köpte skummaren på Nespresso. Beställde på nätet. Grymt bra och används flitigt.

Ha en skön helg.

Petra

Anonym sa...

Barnens hus har =)

Mallan sa...

Anonym: Tack, ska kolla där. Eller det har jag iofs redan gjort, kanske inte så noga då uppenbarligen.

Mamma sa...

Då du var liten använde du ett urtvättat örngott från babykudden. Problemet var bara att det gick nästan inte att få tvätta upp den, eftersom det var bara den som dög. Så mitt tips blir: skaffa 2 på en gång, o alternera.

Mia sa...

Allt kring jobb känns en smula
(läs: Jävligt mycket) ångestladdat nuförtiden. Jag tänkte blir rik och enbart jobba med volontär arbete här hemma.