Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

tisdag 4 januari 2011

Tack.

Dagen i punktform då:

  •  Kickstartarde dagen hos tandläkaren. Igen. Är hyfsat less på att tanden inte vill bli bra + tandläkarens halvkassa jobb på den. Ingen bedövning fick jag heller, för det skulle tydligen inte göra ont. Jo, dra bålla över öge för klån, nog fan gjorde det ont. Tack.
  • Fick kära moderkaka på besök på förmiddagen. Vi drack kaffe, snackade skit, och så fick jag en bukett tulpaner. Tack.
  • Gick över till grannen Hanna för en kaffetår. Tack för kaffetåren Hannah.
  • Gick mot staden och in på en frisersalong och klagade. Mitt hår har fått tillbaka sin ursprungsfärg igen efter 2 hårtvättar och 1400 kronor. Dom skulle rådfråga en färgexpert och återkomma till mig. Öhh, tack?
  • Fick besök av svägerska och svärmor som fixade våran kruppade dator. Tack!
  • Gick vidare mot staden för en annan behandling. Av hemlig art. Fint blev det, så Tack!
  • Ella, 2 år, våldgästade och kraschade en kruka med tillhörande växt. Tack.
  • Gubben har köpt godis, trots att det inte är lördag. Tack.
  • Bebis behagade att somna i rimlig tid. Tack.
  • Bebis vaknade efter 30 min igen. Det var den myskvällen. Tack!

3 kommentarer:

Malla sa...

haha, det var ett himla tackande :D

Mamma sa...

Det finns mkt. att vara tacksam för!

Hannah sa...

Haha du börjar snart få ont om krukor om Ella ska forstätta krasha dina.

elton får krasha igen hemma hos mig haha

Och ja din hemliga behandling blev mkt bra, tror bäst av alla ggr du gjort va?