Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

fredag 6 augusti 2010

Avslöjande fakta

Här får ni 3 avslöjande fakta om mig..

  •  Jag är en riktig ord-polis, och blir grymt störd då folk uttalar ord fel. Jag måste kommentera och rätta till personen, och gärna påpeka att "det inte uttalas/heter så". Grymt irriterande, jag vet.
  • Jag bajsar varje morgon kl.10.00!
  • Jag är väldigt skrockfull. Jag lägger inte nycklarna på bordet, eller går på A-brunnar. Måste jag mot förmodan göra det så måste jag knacka mig själv 3 gånger på vänster axel, annars kommer något riktigt otrevligt att hända mig. Jag undviker även FV brunnar, då dessa sägs betyda förlorad vänskap. Passerar jag ett övergångsställe måste jag gå på antingen de streckade linjerna, eller så de osträckade. Det går lixom inte att blanda för då händer det något allvarligt, det är jag övertygad om.


Så, nu har jag avslöjat ytterligare lite fakta om mig, så nu är det eran tur!

5 kommentarer:

Erika sa...

hahah! :P

Mia sa...

Din skrock om övergångsstället måste jag hålla med om.

...och nu väldigt intressant fakta om mig.

-kan jag inte skita? ja då sveper jag en stor kaffe med mjölk så snabbt som möjligt, sen uppsöker jag genast en toalett.

sen måste jag alltid lägga ihop siffrorna på alla reg plåtar.
skadad? inte mer än vanligt .

Malla sa...

jag bajsar också varje morgon, fast inte samma tid!

Svärmor sa...

hahaha vilka fobier du har:))))men jag lider oxå av några liksom att inte lägga nycklar på bordet, inte gå på avloppsbrunnar där det står A. :)

Hannah sa...

Och ännu värre för stakars mig som alltid blir påpekad i alla mina felaktiga uttal hahaha

Snyggt blev de på bloggen!