Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

tisdag 24 augusti 2010

Du härliga höst!

Jag måste få påstå att jag fullkomligt älskar hösten. Lite kallt i luften, solen som kikar fram mellan en halvmulen himmel och framförallt alla snygga färger träden får. Kvällarna är numera mörka så nu är det bara fram med värmeljusen och en kopp te, kanske man till och med letar fram en alldeles för stor och utsliten, men ack så skön kofta.

Idag verkar vara en ypperlig morgon ( morgon och morgon, klockan är ju faktiskt halv 10 så snarare tidig förmiddag kan man väl säga men skit i det) att ta en långpromenad i den kalla luften och plugga i lurarna till min nya ljudbok. En helt vanlig man har jag för mig den hette. En deckare eller nåt sånt.. Verkar lovande, men jag gillar dock inte Stefan Sauk's berättarröst, han liksom knorrar på r:en, ni vet lite a'la americana dialekt. Nåväl, jag får försöka stå ut med karln och faktiskt koncentrera mig på texten. Det är premiär för mig det här med ljudböcker men eftersom nu alla påstår att det är så himlarns bra så får jag ge det ett försök.

Jag har funderat klart nu. Jag kommer att låsa min blogg i slutet av veckan så den som vill ha mitt lösenord får mejla mig på ozzys_matte@hotmail.com. Berätta gärna vem ni är också! Kom ihåg att ange eran mejladress om ni skriver i kommentarer.

Kram!

10 kommentarer:

Erika sa...

Hojta om du vill ha sällskap på dina prommisar nångång - jag och Loppan är alldeles säkert på! :D

Sen tar jag för givet att du vet att jag vill fortsätta läsa juh. ;)

Louise sa...

fujidirekt.se :)

Nadia sa...

Jag vill gärna läsa om jag får! :)
min mail är nadiahil@live.se

Elin sa...

Hej!
Jag vill görna kunna läsa i fortsättningen också.
Vem jag är...Vet inte om du känner igen mig men Jimmy Nilssons lillasyster :P
Min mail är motor_elin@hotmail.com

Ha en bra dag :D

Unknown sa...

hej !! jag förstår hur det e det där med att låsa bloggen jag har oxå gjort det fast nu bloggar jag inte alls just nu men planerar att starta upp den igen då sista bebben e född får bli en blogg om livet som trebarns mamma helt enkelt ...om nu nån vill läsa det ! hur som helst det var kul att se dig i dag ! och naturligtvis vill jag om jag får gärna fortsätta läsa din blogg...ha dte bäst och hoppas det löser sig med vopparna vet hur det e med hundar som aldrig blir friska...ha det bäst Kram Åsa jimmyasa@live.se

Malla sa...

jag vill läsa om jag får :) maluppa@hotmail.com

sandra sa...

Ja men då kan du ju skicka till mig också ditt lösen! Om jag får fortsätta läsa din blogg. :) s_keskitalo@hotmail.com. Vi måste träffas någon dag nu också! Var så länge sen. Hör av mig så fort jag har bilen ska jag komma förbi. Måste ju låta Maggan och Beda få leka av sig lite. :) kram kram

Jenny sa...

jag fortsätter gärna läsa om jag får:-) lovgren__jenny@hotmail.com

Svärmor sa...

Naturligtvis jag oxå. Du får min mailadress sen. kram.

Anna Eriksson sa...

jag vill oxå läsa :)
decemberanna@yahoo.se
/Anna Eriksson